mandag den 13. juni 2016

Når jeg ikke strikker.




Som der måske er nogen der ved har jeg en psykiatrisk diagnose og det er ikke noget jeg holder skjult. Tværtimod.
På det her billede har jeg været ude og holde oplæg for en masse sygeplejersker fra region Syddanmark på Aabenraa sygehus.
Det var en dag hvor patienten var i centrum og der var forskellige oplæg fra forskellige forskere og en professor fra Australien der arbejdede med telemedicin i det store land.













På det her billede er psykiatrien på gaden og det var både sygehuspsykiatrien og socialpsykiatrien.
Det går ud på at få så mange mennesker i tale og vi står på gågaden i Odense. Der er mange mennesker der gerne vil tale om psykiske problemer og også gerne have en pjece og have at vide hvor de kan få hjælp.

Det var lidt om hvad jeg laver når jeg ikke strikker.



























2 kommentarer:

  1. Åh det skulle jeg have vidst at du var på min arbejdsplads i psykiatrien i Aabenraa, så havde jeg virkelig gerne hilst på dig😊 Sig endelig til når du skulle komme der igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg gøre, det kunne være hyggeligt at ses.

      Slet