torsdag den 14. april 2016

Mentor

Så fik jeg strikket et sjal igen og jeg synes stadig det er sjovt. Jeg blev nødt til at trævle det sjal op en gang, men det blev færdigt alligevel. Grunden til at jeg strikker så mange sjaler er at jeg skal pynte en hel opgang på teater Momentum i Odense, hvor vi i maj mdr. skal have kulturuge om mental sundhed og hvor jeg skal holde oplæg om strikketerapi, det bliver meget spændende.
Og så har jeg fået en mentor som jeg forstiller mig skal være med til at udvikle mit strik, ikke mindst hvordan jeg får mod til at skrive opskrifter som andre kan strikke efter. Jeg synes det er fantastisk at et menneske har sagt ja til at være min mentor og hjælpe mig på vej med mine ting. Vi skal tale sammen på Skype hver 14.dag da vi bor i hver sin landsdel. Jeg føler mig bare så heldig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar