torsdag den 14. januar 2016

Bog

Nu er det ikke meningen at denne blog skal være en reklameblog, men jeg har lige købt mig en bog og det er den der er ovenfor.
Man kan mene hvad man vil om opskrifterne, men rent teknisk er det en fantastisk bog.
Jeg har siddet det meste af dagen og bare læst teori om hvordan man ændre trøjer så det passer til en selv og jeg synes bogen er til at forstå. Den er en grundbog i at lave en trøje med 5 forskellige ærmetyper og vel at mærke typer som jeg aldrig rigtigt har fattet hvordan man lavede. Jeg synes det er en rigtig god bog og jeg mener også man kan få noget ud af den selvom man ikke er plusstørrelse.

Ellers har jeg strikket på Margits trøje og i morgen skal jeg ind til garnbutikken og hente det sidste garn til den trøje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar