onsdag den 13. januar 2016

Knapper.

Jeg har Broderet knapper og det var vældig sjovt men også ret tidskrævende og det krævede de stærkeste briller jeg havde hjemme.
De er lavet på den måde at man køber et kit til slåede knapper, så broderer man det lille stykke stof og man samler så knappen.
De er rimeligt dyre, men det skal siges det er nemt at samle dem og der er en fin brugsanvisning.
Jeg har købt mine i Stof og Stil i Odense og der havde de mange forskellige størrelse og metoder til hjemme slåede knapper.

I dag har jeg været på Dania og det var helt klart en stor succes og vi var rigtig mange, og vi havde det rigtig hyggeligt.


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Du er sørme god til at bruge både hænder og hovede😊
    Jeg vidste ikke at Stof og Stil har til broderi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne stof og stil har alt til knapper og massevis af knapper der sælges til en rimelig pris. I vores var der også masser af ting til broderi

      Slet