fredag den 1. januar 2016

Godt Nytår.

Så blev Gittes trøje færdig og jeg er godt tilfreds med den. Jeg kunne ikke sove i nat efter alt det bulder og brag der var nytårs aften.

Den er strikket på den måde at den har et midterstykke det er strikket i vævestrik og derfra er der slået masker op i siderne og strikket ret ud til hver side så den passer Gitte. Ærmerne er strikket som almindelige ærmer bare lige op og ned.
Det nye jeg skulle prøve var at lave hestetømmekant som jeg troede var enormt svært, men det gik meget nemt selvom det var nat og tidlig morgen.
Julen har vi holdt sammen med Henning og Jens-Henning og 1.juledag var vi i København hos min familie der.Bortset fra det har jeg været syg uden jeg kan sige hvad det var , men jeg lå i sengen adskillige dage.
På mandag begynder endnu et arbejdsår så er det jo spændende hvad det bringer af strikkeopgaver.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar