lørdag den 31. oktober 2015

Prøvedag

Sokker

Så hoppede der 2½ par sokker af pinden. Jeg kan faktisk strikke en str. 42 på en dag. Jeg slapper enormt meget af ved at strikke strømper. Garnet er Regia, det er faktisk det eneste jeg vil strikke sokker af. De kan vaskes på 40 C og hvis man har de lyster kan de smides i tørretumbleren . Godt til Jens-Henning 19 år på Nyborg Kostgymnasium. Sokke opskriften jeg bruger er en jeg har i hoved, og den kan jeg ikke skrive ned, men der findes også så mange andre opskrifter på nettet der er lige så gode.

Prøver

Gitte kommer på mandag og der skal vi snakke om en trøje jeg har lavet, som Gitte gerne vil have en der minder om. I denne trøje har jeg brugt vævestrik og derfor har jeg lavet nogen prøver hun kan se på så hun kan få noget andet også end det jeg lige har brugt på min egen." Desvære" har jeg fundet ud af jeg bliver nødt til at lave en ny trøje med vævestrik, det bliver med noget af det øverste. Jeg er ikke helt færdig med at finde ud af hvilke farver jeg vil bruge, men dette vil der komme mere om efterhånden som projektet skrider fremad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar